Jäsenyys

Liity Lapsuudentutkimuksen seuran jäseneksi

Lapsuudentutkimuksen seuran jäsenyyttä haetaan sivupalkista "liity jäseneksi" -kohdasta.

Jäsenyys

Seuran jäsenenä pääset osallistumaan ja tuet seuran yhteiskunnallisesti merkittävää toimintaa. Halutessasi voit myös liittyä Lapstutk-tiedotuslistalle. Listan kautta saat ajankohtaista tietoa lapsuudentutkimuksen tapahtumista, julkaisuista ja muusta ajankohtaisesta. Seuran jäsenenä voit myös osallistua Lapsuudentutkimuksen päiville ja muihin seuran järjestämiin tilaisuuksiin useimmiten jäsenalennushinnalla.

Jäsenmaksu on 25€/vuosi.

Yhteisöjäsenyys

Liittymällä seuran yhteisöjäseneksi tuette seuran yhteiskunnallisesti merkittävää vaikuttamistoimintaa. Halutessasi yhteisönne edustaja voi liittää yhden sähköpostiosoitteen Lapstutk-tiedotuslistalle, jolloin yhteisönne saa ajankohtaista tietoa lapsuudentutkimuksen tapahtumista, julkaisuista ja muusta ajankohtaisesta. Yhteisöjäsen ei lähtökohtaisesti ole oikeutettu seuran henkilöjäsenen jäsenetuihin, kuten alennuksiin Lapsuudentutkimuksen päiville tai seuran järjestämiin tilaisuuksiin, mutta mahdollisuuksien mukaan myös yhteisöjäsenille pyritään tarjoamaan vastaavia jäsenetuja.

Yhteisöjäsenmaksu on 25€/vuosi.

Kannatusjäsenyys

Seuran kannatusjäsenenä antamanne sähköpostiosoite liitetään halutessanne Lapstutk-tiedotuslistalle. Saatte listan kautta ajankohtaista tietoa lapsuudentutkimuksen tapahtumista, julkaisuista ja muusta ajankohtaisesta Liittymällä tuet seuran yhteiskunnallisesti merkittävää vaikuttamistoimintaa.

Kannatusjäsenmaksu on 100€/vuosi.

Seuran toiminnasta tiedotetaan sekä näillä sivustoilla että jäsenlistan kautta. Seuran jäsenenä sinut liitetään automaattisesti listalle.

Tervetuloa mukaan seuran toimintaan!